fredag, oktober 20, 2006

George Michael, Oslo Spektrum 19.10.06

Foto: CBS

Det er dessverre ikke ofte man opplever at artister synger like bra på konsert som på plate. Jeg kan telle de på én hånd, eller kanskje to, til tross for det relativt enorme antallet konserter jeg har vært på (- misforstå meg ikke; de fleste konsertene har vært veldig bra og jeg har vært lykkelig, men man regner jo med en sur tone og litt småhese stemmer når noen turnerer verden rundt i løpet av kort tid):
K.D. Lang sang klokkerent i Carnegie Hall juni 2004. Stevie Wonder sang til mine øyne ble oversvømt av tårer i Stockholm i juli samme år. Og George Michael sang så jeg frøs på ryggen i Oslo Spektrum i går.

Foto: meg


Hvilken hit-maker, hvilken stemme! Enhver som husker åttitallet burde ha vært der i går aften - det var feststemning og herlig disco, nimannsorkester og seks korister, og George selv var i god form. Ah, hvilken glamour.


Mmm..

Ingen kommentarer: